Massa grejer

Dublin var fantastiskt mysigt! Ska slänga upp lite bilder här och visa senare tänkte jag. Kom hem till Göteborg i måndags och massor av grejer har hänt. Har pluggat hela veckan eftersom jag hade omtenta i fredags, som jag tror att jag klarade till och med! Men det återstår att se. Igår var det Valborg vilket firades med Cortege och festu. Min bror och vänner till honom var på besök och kvällen blev superlyckad.

Men framförallt så har jag skrivit på ett ettårs-kontrakt på en lägenhet och flyttar in 1 september. Den ligger bara några hundra meter från var jag bor nu. Bäst är att Cicci har fått en lägenhet i samma hus så vi kommer fortfarande vara nära. Spännande ska det bli!

Mamma och jag i Dublin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0