tjugohundraelva

Jag är väldigt possitiv till det här året. Känns som att det kommer bli ett bra år. På nyårsdagen skrev jag en liten lista på saker som jag ska ta tag i och än så länge har det gått bra. På listan står det bland annat att vi alltid ska ha det städat här hemma, och det har vi faktiskt haft det. Har aldrig låtit min disk bli stora berg vilket är väldigt skönt. På listan står också träna regelbundet, vilket jag redan gör, och planera veckans matlådor bättre, vilket jag inte alls gjort så bra. Så nu blir det ändring på det. Idag ska det bli storkok här tänkte jag. På listan har jag också skrivit ner att jag ska vara helt öppensinnad och inte fastna i gamla mönster. Japp, positivt till max alltså.

bat

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0