P3 Guldgalan ikväll!

Idag var tanken att jag skulle prova på Zumba (det där töntiga som gamla killbill-skådisar dansar på tv-shop) men eftersom jag vaknade med lite halsont vågar jag inte ta ut mig för mycket idag. Cicci har ju varit riktigt sjuk hela veckan så jag tar det säkra före det osäkra här. Men! Det mest fantastiskt roliga som händer idag är ju P3 Guldgalan. Biljetterna sålda som smör, men jag har en. Och mina vänner har. En kväll med artister som Robyn, Håkan Hellström, Oskar Linnros, Säkert!, Lykke Li, Tove Styrke och flera andra väntar. Hurra! Årets låt är självklart: Dancing on my own.

Robyn och massa andra artister ikväll


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag är riktigt avundsjuk på dig! skulle sååå vilja se håkan^^

2011-01-22 @ 13:45:28
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej gumman! Kul med galan och helt rätt att hålla sig lite lugn om halsen är tveksam!

2011-01-22 @ 13:58:09
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0