bareMinerals

Ja jag kan erkänna att jag lagt ner matteplugget för idag. Istället visar jag fler julklappar jag fått. Av min mor fick jag i.d bareMineral-smink. Absolut det bästa jag har testat! Känns inte som att man har smink på sig, och efter att ha använt detta i en vecka nu mår hyn jättebra. Kan verkligen rekomenderas! Har varit lite tveksam på att testa detta förut eftersom en burk puder kostar cirka 500 kr, men det är det verkligen värt kan jag säga nu. Så tack mor, fungerar toppenbra!

Lätt mineralpuder som typ försvinner på huden så det knappt syns. Toppbetyg!


Kommentarer
Postat av: Hilda

OJOJ vissa prinssesor är lite avunsjuka, måste jag säga! hurra för smink!

du jag vill också vara länkad från din bloggg <3

hoppas du har det toppen trots matte plugg

2011-01-03 @ 20:36:54
Postat av: Hilda

hihi tack <3<3 tror också jag hade gillat det <3

2011-01-03 @ 20:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0