Studentshopping

Tokmycket folk och sjuk åtgång på Elin Klings prylar idag. Eftersom jag inte hade siktat in mig på något speciellt, möjligtvis väskan bara, så gjorde det inte så mycket att folk var galna. Slutade tillslut ändå med att jag bestämde mig för att köpa en klänning. Kan bli väldigt fint till sommaren, och annars så verkar det inte vara problem att sälja vidare heller. Men hur har man råd att köpa kläder som fattig student? Måste tipsa om ett fantastiskt bra kap jag gjorde igår. Köpte 1 kg kyklingklubbor för 25 kr, impuls-tillagade dem i ugnen och la lite ädelost på varje. Blev 4 supergoda matlådor för cirka 10 kr styck! Väldigt bra tycker jag.

Inte så mycket cred till Elin Klings kollektion, mer hurra till detta supersnygga halsband jag köpte i lördags. Gillar skarpt!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

vilken klänning köpte du? :) den med kedjor?

2011-02-04 @ 11:49:38
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0