Höjd livskvalitet

God morgon. Cicci har redan helg så hon ligger och sover när jag stökar runt i köket. Idag ska det jobbas med miljöarbetet hela dagen eftersom det ska in på fredag. Det behövs massor med kaffe när man ska upp tidigt och plugga långa dagar hela tiden, därför har jag alltid med mig min fantastiskt bra termos jag fick i julklapp. Den håller varmt och tätt hur länge som helst. Dock upptäckte jag en livskvalitetshöjande grej bara härom dagen. I termosens lock finns ett litet rum för kakor! Eller jag vet ju inte om det är till för kakor men nu lägger jag i två små kardemummaskorpor där. Hurra!

Så här har jag trott att man skulle använda den

Men huxelipux, kakor i locket!


Kommentarer
Postat av: anthony

snuslock?^^

2011-02-23 @ 08:08:06
Postat av: Nathalie

kan också vara för tepåsar om man är tedrickare^^ men jag tycker du ska köra på kakor!

2011-02-23 @ 11:33:12
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0