Frukost

Nu har jag ätit helgfrukost och godispåse och är jättemätt. Jag kan verkligen inte ha godis hemma utan att äta upp det, ingen självdiciplin alltså. Fredagskvällen var jättemysig och jag somnade gott efter en Bruce Willis-klassiker på tv. Idag ska jag först uträtta lite ärenden på stan vilket är farligt eftersom pengarna kom igår.. Jag tycker som oftast att, gud nu har jag ju varit duktigt och pluggat, städat, tränat, lagat mat eller vad det nu kan vara, jag borde få en liten present..bara för att hålla humöret uppe. Fast det borde jag faktiskt.. Kanske blir det present idag.

Ägg och bacon, kaffe och c-brus


Kommentarer
Postat av: Emelie

helt rätt synsätt lisa, själv unnade jag mig en drink på krogen igår för att jag är värd det :=

2011-02-26 @ 15:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0