Candy

Hemma från skolan strax före 6 en fredagkväll, inte okay. Men nu är arbetet inskickat. Presentationen är på torsdag och sen är jag klar med miljökursen, hurra! Ikväll blir det på spåret och lösgodis med massa vänner. Vi har pratat om veckans vara-lösgodiset minst tio gånger i timmen de senaste två dagarna tror jag allt.. Himmel kommer det bli.

Tänkte matcha den gråa väskan med gråa skor idag men vädret tillåter ju bara tråkiga vinterskor hela tiden..längtar till vår. Väskan är en friis&company-favort och är en födelsedagspresent från Cicci och Jenny.


Kommentarer
Postat av: Mamma

På spåret var skitsvårt! Niklas och jag slagna med hästlängder i kväll! Sura!

2011-02-25 @ 22:30:46
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tyckte jag kunde mkt ikväll, vi fick bättre än strömstedt i alla fall :D

2011-02-26 @ 00:27:39
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0