Söndag

Hurtig! Ja nu har jag fan varit hurtig alltså. Tog tag i saker och gick till gymmet idag också, trots att det är slappsöndag. Sprang i 45 min och styrketränade på det så jag är nöjd. I morse hade jag en jättetrevlig fika med Ulrika på favvofiket Fröken Olsson och efter det småstädade jag faktiskt lite. Gårdagen var inget att klaga på den heller. Mat och bio med min fina mor som kom till gbg för kvällen, och efter det lekte jag med Jonatan. Bailys och struntprat för hela slanten fick det bli.

Något random bild på halloween-outfiten som inte har med texten att göra. Bodyn är ny och kommer från H&M. Det tuffa halsbandet har jag köpt på Forever 21 i Miami tror jag, ringen likaså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0