Potter-logik

Hemma från en dag av matteplugg nu och fiskgratängen håller på att tillagas. Veckans-vara-gratäng-för-tio-kronor ska tilläggas. Jag lever helt efter veckans varor, studentliv hej hopp. Igårkväll såg jag den nyaste Harry Potter-filmen med fina klasskompisar och den var nog bra tror jag. Jag vet inte, har dålig koll på Harry Potter. De andra sa att den var bra. Jag undrar mest varför de ibland kan fixa saker med trollformer typ städa rum, fixa trasiga saker eller brutna näsor. Men ibland kan de absolut inte det, typ klippa hår, fixa trasiga öron eller klä på sig. Random?

Hör inte alls hit men Tove Styrke är den optimala människan tror jag. Sjumger bra och är äckligt snygg. Man blir ju bara arg över att hon är 92a


Kommentarer
Postat av: Johanna

nu ska jag vara nördig och förklara en sak ^^ de kan laga saker om det skett genom en olyckshändelse eller av människokraft, om det däremot orsakats av en förbannelse så går det ej att fixa :) lite logik ändå...^^ förlår att jag är besservissrig, men jag har fallit tillbaka...har tittat på två filmer denna veckan bara...imorgon blir det nog en till O_O

2010-11-30 @ 11:44:46
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hihi, tack ^^ <3 Det var dags nu, imorgon är det ju december :D

2010-11-30 @ 14:11:21
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/
Postat av: Johanna

men hallå...nu har jag skrivit två kommentarer här idag och ingen av dem syns...vad är felet? :/

2010-11-30 @ 14:13:34
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/
Postat av: Emelie

men lisa! visst kan de klippa hår, och klä på sig också. men hur kul vore det om alla filmer bara var ett jäkla viftande med stavar hela tiden? alla hade bara suttit på ändan och blivit tjocka också säkert. angående örat har johanna full koll, tur att det finns potter-besservissrar!

2010-11-30 @ 18:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0