Yakitori

Mysig kväll igår och Nattis gjorde mig sällskap och sov över i min stora säng. Vid tio i morse kom Hilda förbi, och vi har varit duktiga och tränat kondition på gymmet. Nu varvar jag ner vid tvn. Ikväll blir det musik på PT med fina människor så det kommer bli en kul kväll. Nu ska jag mumsa i mig Yakitori.

Matbilder är ju alltid äckliga..men det här är sjukt gott. Varje gång jag har med mig mat från jobbet gör jag en lunchlåda av resterna. Väldigt praktiskt när man alltid måste göra mat till sig själv.


Kommentarer
Postat av: Emelie

vad är det för mat? :) hoppas ni får trevligt!

2010-05-12 @ 15:02:31
Postat av: Lisa

Yakitori är kycklingspett med teriyakisås, en japansk rätt^^ Vad ska du hitta på ikväll då? Inte pt? <3

2010-05-12 @ 15:52:08
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0