Tröttis

Tränade som sagt body pump i morse. När jag kom hem var jag dock så trött att jag gick och la mig igen och sov i kanske två timmar. Sjukt skönt. Nu borde jag egentligen har jobbat kan det tyckas men när jag kom till jobbet strax före 5 så visade det sig att jag inte behövdes..men ingen hade ringt och sagt det. Nehe? Så nu är jag hemma igen och väntar på att klockan ska bli 7 då jag får reda på om jag ska jobba alls ikväll. Hoppas inte.. Tänkte att jag skulle lägga upp någon bild från konserten igår men lyckades på något vänster radera bilderna som skulle vara kvar och tvärt om..så nu har jag bara suddiga bilder från igår. Smart där ja.

Samuels bräsiga 26 minuter långa elektrolåtsprojektarbete yeah när alla dansade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0