Sverige i en korg

Igår kväll när jag hade slutat jobbet blev det glasskalas hos mig för att säga hejdå till finaste Agnes som åker till USA idag och kommer vara borta i ett år. Mycket sorgligt, men tror att hon kommer få det fantastiskt bra. Jag och Nattis hade ju självklart fixat en liten present med svenskhet i en korg. Korgen innehöll bland annat: djungelvrål, blåbärssoppa, ahlgrens bilar, blandsaft, knäckebröd, pepparkakor, marabou mjölkchoklad, läkerol, fiskbullar, salt och blandat, messmör, kalles kaviar och massa geisha såklart. Plus lite annat.

fladderipresentisch


Kommentarer
Postat av: jenny

åh, bästa presenten :D

2010-05-03 @ 19:21:09
URL: http://jennykindahl.wordpress.com
Postat av: Anna

Haha, vilken blandning :D

2010-05-06 @ 22:29:28
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: agnes

åh, det var så fint!! tvingat mina värdbarn att prova konstiga svenska saker. o min afrikanska kompis älskade godiset jag fick i korgen =) sAknar er!

2010-05-07 @ 03:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0