Snillen spekulerar

Hemma från jobbet halv elva en fredagkväll. Härligt härligt. Har ätit god mat jag medtagit från mitt jobb och nu blir det faktiskt sängen för min del. Jobb i morgon också och tänkte hinna byta en klänning på H&M innan jag börjar.

En annan liten grej som inte har med något att göra men, jag och Nattis har den senaste veckan druckit stora mängder av Funs jordgubbssaft. Det sjuka är att den innehåller ingenting. 80 kcal på 10 liter..det är ju sjukt. Det vi kom fram till var ju i alla fall, varför innehåller inte standardsaften ingenting? Om det nu går att göra och smakar gott liksom. ..ah sånt kan man fundera på ibland.

I morse drack vi saft och målade naglarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0