Pilhagen

Hemma från en trevlig kväll i pilhagen. Glömde såklart kameran hemma, men så kan det gå. Johanna och jag hade i alla fall bunkrat upp med filt, kakor och vin. Inte blev jag inringd till jobbet heller så jag är nöjd. I morgon är det mors dag så jag ska jobba lite extra, ett till nio-tio blir det nog. Sista passet innan jag får min lön nu. Vet inte alls hur mycet jag får, har inte riktigt orkat ha koll. Men kalas blir det i alla fall. Var ju som sagt på personalmöte i torsdags vilket jag inte berättat om. Kunde faktiskt inte fått bättre nyheter. Visar sig att jag slipper jobba de sista tio-femton dagarna i juni, ledig hela juli för att jag ska åka bort, och sen i augusti kanske jag bara behöver hoppa in lite inland. Snart kommer ju skatteåterbäringen också. Perfekt!

Snöat in på sailor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0