Hej jag heter Lisa och jag lever i nuet

Efter en mycket inspirerande föreläsning av David Holmgren om att leva i nuet istället för att fokusera på vad som ska hända sen, försökte jag tänka så igår under mitt jobbpass. Intalade mig "jag lever i nuet" typ tjugo gånger. Det gick skitdåligt. Nuet suger. Sen och andra sidan, där har vi grejer. På torsdag ska jag och Hilda åka till Göteborg och shoppa. Det har vi pratat om sedan jag fick mitt jobb, så jäklar vad roligt det kommer bli. Nu ska jag ta en kopp kaffe i solen och njuta av att vara ledig.

Hann inte blogga något i torsdags, men då var vi på teatern och lyssnade på esteternas unpluggedkonsert. Anthony och Linnéa var duktiga.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kommer du hem till lyxfällan mitt gos? <3

2010-05-03 @ 14:29:03
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

orka leva i nuet;) haha



du en fråga, om jag nu börjar jobba i juni får jag lönen samma månad? funderar på om jag ska unna mig en sista minuten nu i maj nämligen och vill inte vara helt pank när man kommer hem:P

2010-05-03 @ 14:50:42
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Nathalie

härligt! jag och johanna funderar på att ta en vecka till kreta eller nåt liknande nu i maj innan sommaren drar igång! men så ska ju jag och isak till sthlm en vecka i juli så då hade det varit bra om man hunnit få en lön innan man åker^^



när var det du skulle till usa?:)

2010-05-03 @ 16:03:02
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Anthony

:)<3

2010-05-04 @ 11:19:39
Postat av: Cicci

åhh, gbg, där bor ju jag ^^ får jag typ fika med er eller nått då kanske ? :) <3

2010-05-04 @ 20:59:30
Postat av: Lisa

lätt att du får sötis! <3

2010-05-04 @ 22:35:52
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhhhhhhh, mysmys^^ det får vi allt ta och höras om :D <3

2010-05-04 @ 23:04:42
Postat av: Cicci

Åhh, mysmys! Det får vi lätt ta och höras om!! <3<3

2010-05-04 @ 23:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0