Oordning

Veckans första dag har varit lång. Har fått gjort småviktiga saker som städning och väggmålande, men dagen har inte känts så kul. Det är lite småjobbigt att bo i Varberg utan de flesta av mina saker och utan ett ordentligt rum som tillhör mig. De kläder jag har här ligger i kassar och det går inte riktigt att städa för inget hör hemma någonstans. Hmm. Men det blir bättre snart hoppas jag. När mitt projekt är klart kommer jag bo hur fint som helst tror jag. I morgon har jag dessutom roliga planer så det kommer bli kul.

Full frustration just nu, armbandsmänniska som jag är, över att min stora korg med armband är
kvar i Gbg. Lika så örhängen, halsband och de flesta kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0