Bioåret 2009

Det har visst blivit en hel del biotittande under 2009. Jag har gjort en lista och tror mig komma upp i 22 filmer..ganska bra jobbat tycker jag. Jag har sett: Pride and Glory, Valkyria, Kenny Begins, Wolverine, Änglar och demoner, Baksmällan, Transformers 2, The proposal, Brüno, Harry Potter och halvblodsprinsen, Public enemies, Inglorious basterds, Distrikt 9, The Ugly truth, Flickan som lekte med elden, Coco livet före Chanel, The Surrogates, Upp, Bröllopsfotografen, Zombieland, En julsaga och 2012. Kanske har jag glömt någon.. I år har jag än så länga bara hunnit se Avatar och Sherlock Holmes men året verkar lovande.


 En av förra årets bästa filmer


Kommentarer
Postat av: jenny

Hur var Sherlock Holmes? Funderar starkt på att se den på bio någon dag snart :) <3

2010-01-29 @ 01:50:07
URL: http://jennykindahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0