Idag händer det dåliga saker

Idag är jag husvakt eftersom det är en elektriker i huset som fixar en miljon saker vilket verkar ta tio timmar minst..hmm. En annan sak som känns lagom kul är att jag var hurtig och gick upp och skottade bort all snö idag (igen!) eftersom det hade kommit ny under natten. Men nu har det kommit så mycket ny snö igen att det inte syns att jag skottat. Suck! Dålig sak nr 3, när jag skulle laga omelett till lunch tog gasen slut i spisen innan den hann bli klar så det var bara att slänga och äta sallad istället. Verkligen segt.


 Grå kofta från gina idag


Kommentarer
Postat av: Martina

Oj, har ni sjuktmycket sno i Sverige eller? Har ar det ingen tack och lov!

2010-02-02 @ 18:29:17
URL: http://hejdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0