Vill ha!

Nu har jag pluggat precis hela helgen känns det som. Suttit i skolan fredag, lördag, söndag men med små pauser då såklart. I fredagskväll såg jag på spåret med Jonatan och igår myste Johanna och jag framför Ocean's 11. Men annars har det varit plugg plugg plugg. Dessutom tycker jag hemskt synd om mig själv för det finns så mycket fint i alla affärer nu och jag kan inte köpa någonting. Bläk. Tomten/mamma/hemlig beundrare, det här är en bråkdel av allt jag vill ha i klädväg just nu:

Den gråa skjortan från Monki och kavajen från H&M vill jag ha äckligt mycket. Men nix, lägger pengarna på kurslitteratur och mjölk

(ser förresten nu att jag är en fantastisk färgstark människa..)


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag tror att du har en poäng där ^^ grejen är ju att jag vill ha en inte allt för lång kedja och så ska jag kunna ha foton i den och de får ju inte bli för små och pluttiga...men jag tror nog ändå att den mindre blir bra, jag är ju ganska liten av mig ^^ <3

Förresten, den där genomskinliga grå skjortan är jättesnygg!

2010-12-05 @ 20:08:10
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0