Matte och skor

Nu har jag faktiskt varit ganska duktig och kommit igång med matten. Har inte kommit så långt, men huvudsaken är att jag har börjat. Det är alltid första steget som är jobbigast tycker jag. Nu snart ska jag dricka lite kaffe med Hilda. Vi gjorde nämligen en pakt igår; börja med jobbtråkiga saker vid tio (matte för mig, tvätt för henne) och sen dricka kaffe vid tolv. Jäkligt praktiskt att bo så nära varandra ibland.

Och förresten så har jag letat kängor ett tag med 1300 är jäkla dyrt. Hittade dock bästa vagabond-paret i min egen källare! De har tillhört min mor men nu har hon gett dem till mig. Tack och hurra!

Svart idag

Man tackar! Lite guldiga nitar slängde jag på.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh jag borde också värma upp med min matte innan kursen drar igång..

2010-08-10 @ 14:22:36
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0