Kalaskväll

Igår kväll råkade två vänner ha födelsedagskalas sammtidigt (besvärliga vänner!). Väljer man? Nej, man går självklart på båda! Väldigt trevlig kväll blev det i alla fall. Fin början hemma hos Jenny med jello shots och party people, senare på kvällen bar det av vidare till Elias där det bjöds efterrätt och popquiz. Hur kalasigt som helst helt enkelt. Jag tyckte att det äntligen var dags att använda den fina "Fashion against AIDS"-tunikan som jag fick tag på i Stockholm i våras. 4 av 5 toasters.

Vackert plagg tycker jag


Kommentarer
Postat av: Lisa Avasjö

Vart kommer tröjan ifrån?:)

Vilken färg tycker du är snyggast på en item? Och om du inte vet vad det är så står det mera om det i mitt senaste inlägg+bilder!:D

Kram!

2010-08-15 @ 19:08:57
URL: http://livecanon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0