Kaktus

Vad har jag egentligen på mig undrar ni? Ehh, världens bästa hemmagjorda kaktus-dräkt såklart. Yes, kusin med flickvän kom härifrån först vid tio så det fick bli lite stressgjort men det löste sig ganska bra ändå. Till den här "klänningen" med taggar hör även taggigt hårband, två armband och taggiga skor! Utan någon som helst nål och tråd är jag lite nervös över att den helt ska falla av mig under kvällen i morgon, men det återstår att se. Temat jag följer är alltså Mexico..därav kaktus då tänkte jag.

Hilda; Ja jag är en prinsesskaktus faktiskt..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vassaste kaktusen jag sett!

2010-08-25 @ 16:31:12
Postat av: Lisa

Tack! Jag var verkligen taggad! hihihihi

2010-08-26 @ 13:06:15
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Hilda

faktiskt! det är inget man kan hjälpa det bara blir så! <3

2010-08-26 @ 16:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0