Träning och jobb

Idag ska jag jobba fyra till åtta-nio kanske. Söndagar är nervösast för då jobbar jag helt själv. Förra söndagen gick ju inte så bra och jag gjorde lite fel..men idag är jag lite lugnare. Ska snart sticka ner till gymmet för ett monsterpass före jobbet. Väldigt avstressande att ha gott om tid och träna tycker jag. Det bästa som jobbet har fört med sig är ju att man känner när man är ledig. Visst var det skönt att vara arbetslös, men inte alls lika skönt som det är nu när man har arbetsfria dagar.

Jäklar vad jag vill bo i den här bilden


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

härligt att höra :D

jas å? :) ja visst är de snygga :P

2010-04-25 @ 13:02:24
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Nathalie

80kr hade jag på veras.visst det är 25 kr mindre än gekås men jag slipper betala busskort varje månad samt slippa pendla 3 tim sammanlagt varje dag:P



men jag kommer in med ett cv imorn! jobbar du imorn?:)

2010-04-25 @ 15:18:43
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: jenny

Åh, jättefin bild verkligen! jag misslyckades rejält med en slingning så hela håret blev helt gult/väääldigt ljusblont. Så jag gick till matas & fick rådet att ta en askblondfärg så det gjorde jag & efter en helg med silvershampoo är det numera väldigt fint tycker jag! :) haha äntligen liksom... <3

2010-04-26 @ 23:38:27
URL: http://jennykindahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0