Tell me something

Igår kväll läste jag ut boken Tell me something, som jag egentligen köpte i våras för att ha och läsa på solsemestern, men den har fått ligga tills nu. Vill få upp vanan lite med engelska texter före högskoleprovet. Mestadels var den dock supersorglig och man blev bara ledsen av den. Jäkla tur att det löste sig på de sista 20 sidorna och hon fick sin bäbis till slut annas hade jag eldat upp boken.

Nu ska jag slå en pling till Agnes och se vad hennes plan för dagen är.


 När mannen var otrogen, svärmor slängde alla hennes saker, hon inte kunde få en bäbis, hennes pappa dog och hennes vän sa upp kontakten blev det väl liiite för sorgligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0