Hej kondis

I morse var jag på gymmet och sprang på löpband. Känns ju ganska trevligt att jag numera har en kondition och  faktiskt klarar av att springa en längre stund utan att dö, haha. Gymkort lönar sig tydligen. Nu är jag rätt glad också för Calle har lagat min dator och tagit bort virusgrejset så jag kan använda min egen laptop igen. Kalas! Ikväll blir det popquiz med min nya bekantskap Sara. Temat är kroppsdelar..

Favvoplagg just nu är jeansshorts som jag har hela tiden känns det som. Brunt flätat läderskärp på det och en vit blus över.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

snygga shorts! ser ut så iaf^^ äälskar jeansshorts:D



vad ska du hitta på i helgen då?^^

2010-04-21 @ 18:25:18
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ok:) jobbar du mycket där nu eller?:) dem behöver inte fler? haha



imorgon ska jag äta pizza och kolla på gossip girl hela kvällen med en kompis, lördag ska jag och isak ha en romantisk kväll hemma hos mig^^ mina föräldrar är bjudna på middag så man får ju passa på!:D

2010-04-22 @ 19:53:48
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0