Dampmorgon

Nu har morgonen gått åt till att göra massa saker jag inte hade planerat att göra men som inte gick att strunta i. Hängt upp kläder i garderoben, plockat bort all min brors disk som han ställer i diskhon (hallå diskmaskinen är precis bredvid, varför varför varför inte stoppa in där på en gång?!!), packat träningsväskan, lagt tillbaka alla 12 kontroller som behövs för att sätta på tv (känns sjukt onödigt eftersom vissa tar fram dem varje kväll men aldrig lägger tillbaka dem), ställt iordning alla skor i hallen (samma fenomen som disken där, tydligen måste man ställa dem mitt på golvet istället för på hyllan). Damp.

Nu ska jag snart ner på stan i alla fall. Först träffa Sara som jag träffade på popquiz för några veckor sedan, sedan fika med Isak och ikväll träna. Ha en fin onsdag.


 Inhandlade mig ett par jeansleggins på kungsmässan i måndags, hoppas de blir använda också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0