Steamy chair?

Ny dag nya möjligheter! Eller ah.. Dagen har faktiskt börjat bra för jag hade lite sovmorgon och fick ordnat med lite studentkommittémojs redan före frukosten. Kallt som det var igår så bestämde jag att idag börjar jeans-säsongen. Så idag har jag på mig jeans för första gången denna höst! Tror jag.. Efter jobbet ska jag och Cicci träna strip chair eller steamy windows eller steamy chair eller vad det nu kan heta. Om det är trevligt blir det till att skaffa gymkort idag. Har ni trevliga planer?


 Idag har jag jeans då..fast det syns inte på bilden. Blus från carlings och kofta från gina


Kommentarer
Postat av: Jennifer och Linnéa

svar: åh tack så mycket! :)

2009-10-13 @ 12:02:24
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: cicci

steamy window ja^^ hihi, massa knas att kommentera när du är typ jämte mej och jag pratar med dej hela tiden^^ <3

2009-10-13 @ 20:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0