Fredag

Idag är det äntligen fredag hela dagen! Efter jobbet ska jag passande träffa Malin, det var ju hennes pöjk som instiftade uttrycket ”Fredag hela dagen” som nu har följt med varje fredag i drygt ett år tror jag. Ska bli jättemysigt att träffa henne för en fika och lite babbel. Igår gick jag förresten på stan och köpte den nya mascaran som vibrerar. Jag var bara tvungen att testa den..så att ni slipper. Mascaran var väl helt okay men tror inte att vibrationerna bidrog till något alls.. Man blev mest trött och spänd av att hålla inne knappen samtidigt som man skulle peta runt ögat, inte bäst kombination. Jaja, kul att testa i alla fall.


Tja..den surrade lite trevligt i alla fall. Men inte värd 189:-


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter ju lite som skum hittepå som folk kommr köpa :P

2009-10-02 @ 12:40:07
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/
Postat av: Lisa

ja erkänn man vill ha den, fast man inte vill ha den ;P<3

2009-10-02 @ 13:49:30
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0