Bröllopsfotografen

Filmen igår var toppenbra! Kan verkligen rekomendera den. Den var sorgligare men mysigare än Smala Sussie. En kul detalj var att ett av paren som gifte sig var pojken och flickan ur "Den bästa sommaren" som nu hade blivit vuxna. Om ni gillade Smala Sussie måste ni verkligen se den här! Efter filmen promenerade jag och Isak hem till lägenheten och delade på en flaska vin. Sen blev det prat i flera timmar och det vettigaste vi kom fram till var "gud va bra musik är bra!" Haha, trevlig kväll.


 Tuva Novotny hade den skönaste stilen med massa pärlor och grejer i håret hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: vad bra:) jag vill med se den filmen! så många filmer jag vill se nu känner jag men har noll tid!

allt bra idag?:)

2009-10-18 @ 20:27:18
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, kul detalj med de två^^ jag vill se den!!

2009-10-18 @ 22:20:26
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0