IKEA

Nu sitter jag och klickar runt på IKEAs hemsida och funderar lite. Det är nämligen så att när jag flyttade till Göteborg blev mitt rum hemma taget på en gång och jag blev inputtad i ett mindre. Tillhörandes mitt rum togs, TVbänk och TV och hyllor och sänglampa och gardiner och matta och allt sånt. Så nu i mitt nya rum har jag bara en säng och mina grejer liggandes i högar. Jag har dessutom ett tjusigt rör längs med hela min vägg. Ah, ganska crap faktiskt. Så jag hoppas verkligen att det är tänkt att jag ska få några slags möbler. Har i alla fall tittat på saker som TVbänk, gardiner och säng nu och det gör ju verkligen skillnad att ha sånt på sitt rum, haha.


 Ikea är bra. Tvbänken är dock sådär tycker jag, men det var typ den enda möbeln som fanns kvar för gamla TVmått


Kommentarer
Postat av: Anthony

ja.. hon sa att ja va dum, ja skämdes lite... <3

2009-11-09 @ 20:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0