Home planner

Nu har jag suttit med IKEAs home planner och försökt planera lite. Enligt mina planer så ska jag spendare stora delar av våren och sommaren i Varberg och då kan det ju vara praktiskt att ha någonstans att vara. Tyvärr fanns bara sovrumsmöbler i home plannerprogrammet så fick måla dit lite egna fyrkanter bara för att man skulle få en uppfattning om tänket. Sen så tänker jag även att man skulle hänga upp ett skirt draperi eller något höger om sängen så det blir lite mer avdelat. Hur ser detta ut tycker ni? Den stora klossen mittemot sängen är en garderob.


Så skönt med dubbelsäng!

 


Kommentarer
Postat av: Calle

Blir nog massa bra :) <3

2009-11-15 @ 21:50:10
Postat av: Johanna

Jag säger att egentligen borde det vara en rättighet att ha dubbelsäng...

2009-11-15 @ 23:55:26
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ser fint ut tycker jag! :)

2009-11-18 @ 01:39:32
URL: http://jennykindahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0