Shiniest Apricot

Bra dag än så länge. Sov tills jag vaknade och sen kilade jag bort till Hilda vid halv ett-tiden. Vi kände båda att shoppa var det enda rätta att göra så det blev några timmar på stan. Men eftersom jag egentligen, enligt min far, inte klär mig tillräckligt respektabelt för att kunna jobba som elevassistent så är det ju inte mer än rätt att jag köper nytt. Jag fick fatt på två riktigt bra "jobb-outfits", en grå och en beige tunika. Sen bara råkade jag köpa en svart och en blommig klänning också. Men tuffast idag, har inhandlat ett läppstift från Dior! Lycka i färgen shiniest apricot. iiiiiii!



 Den grå är ruskigt tjusig och kommer passa tokbra med stövlar till hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0