Harry Potter

Just varit på bio med Calle och tittat på Harry Potter nånting nånting.. Ja det är ju alltid trevligt att gå på bio och filmen var ganska mysig men jag gillar inte riktigt Harry. Är inte han lite ego? Men det gör inte så mycket. Passade på att undvika min mattelärare från grundskolan som satt på samma rad. Tydligen ska jag spela minigolf i morgon, så nu ska jag ladda.

 Titta i min bok som jag har här, är inte allt jag har mycket mer spännande
 än allt du har för jag är faktiskt den utvalde, är du det? Nä just det.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken fin blogg du har! Fina bilder :)

2009-07-29 @ 10:32:49
URL: http://escapology.blogg.se/
Postat av: Cicci

träffade du kristborg igen? :P

2009-07-29 @ 12:05:03
Postat av: Lisa

Tack!^^ haha, ja det gjorde jag. och calle undvek hennes man:P

2009-07-29 @ 14:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0