Julklappar

Jag älskar verkligen presenter, både att få och ge bort. Vi i familjen hade julklappsutdelning redan 23 och sen på julafton när vi firade med kusiner och farbröder och massa släkt hit och dit hoppade vi klappar helt för att det skulle bli lite smidigare. Här kommer en del av julklapparna jag fick av min familj. Tack så mycket, jag är hur nöjd som helst!


 En Fiorelli-väska..som jag inte helt ännu bestämt om jag ska behålla

 Body Shops Vitamin E-hudvårdsserie som jag önskat mig

 Gymkort på friskvågen, Gucci-parfym (som jag haft tidigare men som inte tillverkas längre!) och silversked..snart uppe i tolv

 Strumpbyxor, strumpor och fårvantar. Olive body butter och shower gel låg i sista paketet från Body shop. Utöver detta fick jag bland annat en marsipangris, ett överfallslarm, en pärla att hänga i mitt thomas sabo-armband och hårprodukter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är typ guld och gröna ängar att få en hel serie med body shop produkter, fina klappar du har fått!

2009-12-27 @ 17:40:37
URL: http://blackmarket.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

fina saker du fick :)

2009-12-28 @ 16:55:33
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

värda julklappar! den vitamin E-serien är värd, jag tror den passar dig också :) åtminstone s¨luktar den väldigt gott ^^

2009-12-28 @ 19:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0