Estetkonsert

Idag sov jag riktigt länge, så ska det vara på helgen. Eftermiddagen har spenderats med Isak och Johanna på PS eftersom det var estetkonsert. Många trevliga nummer och "Mer av dig" var ett av de gulligare. Lite tråkigt att det är så många nu som man inte känner. Kände inte igen en enda etta och kanske max fem tvåor. Jaja, så blir det väl när tiden går. Nu sitter jag och bloggar och Calle lagar mat. Så borde det vara tycker jag, haha. Fläskfilé och färsk pasta tror jag det blir.. Sen blir det nog en julfilmsfavorit - Long kiss goodnigt. Fy attans så bra den är!

Alla esteter upp på scen på sista nummret som var This old heart of mine


Kommentarer
Postat av: Nathalie

det var roligt att träffas i fredags:) hoppas du får en bra 2:a advent<3

2009-12-06 @ 11:47:56
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0