4 advent

Idag är det faktiskt 4 advent och bara 4 dagar kvar till julafton! Det går fort nu. Idag har jag träffat Malin och tagit en fika med henne. Vi har pratat lite utbildning och framtid men framför allt tagit igen en himla massa för det var så längesedan vi sågs. Trotsade kylan gjorde vi i alla fall och efter en promenad hem är mina fötter verkligen stelfrusna. Tur att jag fick massa fotvårdsprodukter i dagens paket från Body Shop! Nu ska här pysslas om.

Förresten, superkul med alla nya besökare och den stigande besöksstatistiken. Om någon har frågor eller synpunkter om innehållet här så är det bara att skriva en kommentar.


 Fotvård i dagens paket


Kommentarer
Postat av: Alexa

Åh vad jag önskar att jag hunnit köpa kalendern i år, men det får bli nästa år :P Får tjuvkika på vad du får i din sålänge haha :D

2009-12-20 @ 20:45:35
URL: http://alexas.blogg.se/
Postat av: Johanna

ååh, jag vill också ha alla kalendsaker!

2009-12-20 @ 21:53:37
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0