Mel Gibson är inte Kenny..

Har varit på Mignon och fikat med Isak, alltid lika trevligt. Sen gick vi runt inne på Kvantum och letade efter kaffet jättelänge bara för att konstatera att man inte kan mala det själv där inne längre..lite synd. Min mobil ringde just förresten;

Kille: Hej jag ringer från hemmakväll. Du har lämnat tillbaka Kenny Starfighter..men det har nog blivit fel tror jag..för det ligger Dödligt Vapen 1 i fodralet...
Jag: Haha nä men oj då, ja det låter ju lite fel.
Kille: .....ja..ja det skulle ju vara Kenny...
Jag: Jo men precis.
Kille:...och det äär det inte.....
Jag: Nä men då har jag nog lagt fel va.
Kille: Oj då..
Jag: Ja du..
Kille:...hmrrm..
Jag: Men jag kan ju komma ner och lämna den?
Kille: Tack snälla gör det. Tack.

HAHA! De kanske tänker att om man är så dum att man lämnar fel film måste de prata dagisprat annars förstår jag kanske inte honom? Eller? hmm.. (Förresten var det min bror som la fel..)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0