Jobb och Johanna

Gick upp 05.15 idag! Sjukt. Tåget var lite försenat men annars har det gått bra idag. Fick en arbetsplats och ska få inlogg och dator, kommer nog bli bra tror jag. Blev klar redan vid tio men det tog mig en halvtimme att planlöst gå tillbaka till stationen, vågade inte sätta mig på random spårvagn. Satt på espresso house och läste en pocket i kanske en timme (blev vän med två belgare med stora resväskor och en kvinna som spillde kaffe) innan johanna kom och hittade mig. Vi har haft det jättemysigt och gått in i affärer som vi vill kolla i men som pojkar inte klarar av att vänta i, typ lagerhause, panduro, knappkarlssons och andra mysaffärer. Köpte mig några läderband och spännen för att göra armband, samt några ringar bland annat den på bilden.

 Söt ring från Indiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0