Mat

Nu är jag helt frisk. Det är väldigt ekonomiskt att bli magsjuk eftersom man inte kan äta något och det tar lång tid innan magen vill äta igen trots att man är frisk. Idag har jag varit helt mätt på några rostade bröd hela dagen. När jag kom hem på kvällen kände jag dock ett litet sug efter damsugare av alla grejer. Eftersom det är det första jag har varit sugen på sedan i måndags var en liten promenad till affären given. Den var god. För övrigt så har jag lärt mig känna igen 21 olika mineraler och 17 bergarter idag. Töntigt.

den här bor i min mage nu


Kommentarer
Postat av: Birdseye

Åh! det där ser gott ut!

Fin blogg du har också!

2011-03-31 @ 12:06:06
URL: http://birdsye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0