Här kan man va

Jaha! Nu tänker jag ta tag i mitt bloggande igen tror jag. Vad hände egentligen? Det var sjukt stressigt i skolan och så blev jag av med min bostad jag hade skrivit kontrakt för så jag hann helt enkelt inte skriva och sen blev det ju sommarlov. Men nu så, det kan ju inte vara tyst för alltid. Jag tror inte jag berättar allt som hänt fram tills nu utan hoppar rakt in i stället. Snabb update bara, jag har fått en ny underbar lägenhet, hurra! Jag klarade mina sista kurser jag hade i våras, hurra! Nu ska det nog gå bra tror vi.

Något som har hänt: Jobbade på Where the action is för några veckor sedan och såg Coldplay!


Kommentarer
Postat av: Anthony

Yey!

2011-08-02 @ 19:53:51
Postat av: Nathalie

bra bild!:D

2011-08-10 @ 15:54:03
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag saknar din blogg lite^^

2011-11-19 @ 16:39:00
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0