Listor

Idag börjar allas nya liv. Måndag vecka 1. Jag pluggar matte.. Inte så kul att skriva om faktiskt. Men igår, när vi fortfarande levde våra gamla liv låg jag i soffan hela dagen och tittade på The Big Bang Theory som jag fick i julklapp av min bror. Av föräldrarna fick jag bland annat ett snyggt inbundet anteckningsblock och en Playsam-penna i julklapp. Inspirerad av Erlend Loes karaktär i Naiv.Super. skrev jag igår några listor över hur jag hoppas livet ter sig 2011. Jag vet då inte om det hjälper, men nu har jag årets förhoppningar väldigt snyggt nedskrivna i alla fall.

Fina julklappar


Kommentarer
Postat av: cicci

typ penna för utvecklingsstörda barn..pinsamt Lisa, lär dig använda en riktig penna..

<3

2011-01-04 @ 00:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0