Gött snack!

Mina vänner, jag sammanfattar den här dagen med uttrycket "gött snack!". Grupparbetesplugg nästan hela dagen, men framför allt så har jag och Vicky tagit tag i våra liv och skaffat gymkort på det billigaste studentgymmet av dem alla. Februari-juni så tränade jag aktivt 6 dagar i veckan men sen dess har jag inte lyft ett finger, så jag var mkt tveksam till hur det här skulle gå. Men det gick över all förväntan. Crosstrainade i en halvtimme och sprang sen tio min utan att få upp något jobbigt flås. Efter det styrkestränade vi lite. Snart är vi på topp ska ni se. Gött snack! Tur att jag har handbollsproffs-Vicky som sparkar igång mig.

I fredags hade Vicky och jag myskväll hemma i Varberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0