Bokstaven föra Ä finns inte

Sitter vid en hotelldator för en liten uppdatering. Tallinn är en jättefin stad! Igar gick vi omkring i gamla stan vilket kändes precis som medeltidsdagarna pa fästningen. Alla har bockstensmannens kläder pa sig här. Pa kvällen träffade vi alla andra i släkten och at pa en trevlig restaurang. Jag drack honungsöl(!) Efter det kilade jag och min bror pa bio och sag Kick-Ass. Den var najs. Kan tyvärr inte ladda upp nagra bilder här sa det far bli när jag kommer hem. Just det ja, bokstaven före Ä existerar inte i detta land..därav den konstiga texten.

Google-Tallinn-bild


Kommentarer
Postat av: Emelie

åhåh, smakade det bra? :D

2010-07-02 @ 23:26:43
Postat av: Lisa

Alltså..jag gillar ju inte ens öl..så näe^^ fast andra tyckte det var gott :P

2010-07-05 @ 12:21:22
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0