Recept

Hemma från en trevlig sväng på stan. Fick lämnat in mina stövlar och fick köpt lite grejer. Köpte bland annat den här boken som jag har pysslat lite på nu. Min tanke är att jag ska hinna samla ihop lite olika recept som jag tycker om innan vi flyttar, eftersom jag nu tydligen ska bli sjukt bra på att laga mat. Då skadar det ju inte med en söt receptbok! Fikade även med Jenny och Hilda på Espresso House och hade det allmänt trevligt. Nej jag hämtade visst aldrig min lön, det blir i morgon.
 
 Inhandlat på Bokia

Kommentarer
Postat av: Cicci

va fin den blev :D

2009-07-27 @ 19:39:21
Postat av: Lisa

Tack!^^ hoppas du kommer glädjas av den här boken;) <3

2009-07-28 @ 00:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0