Impuls

Blev faktiskt lite impulsköp idag också. Jag gick på stan med inställningen att jag inte behöver någonting men då springer man alltid på något man kanske egentligen borde ha. En söt vit puffblus med dragkedja i ryggen har nu anslutit sig till min garderob i alla fall. Snyggt med svart hög kjol till. Sen så hängde jag lite inne hos Fanny som jobbar på skoaffär, och när jag kom ut därifrån hade jag köpt en spray till fötterna för att de ska må bra i täta skor. Ja du, har nog aldrig haft fotsvett i mitt liv men den lät så himla bra när hon pratade om den så nu kommer mina fötter börja lukta tokgott! 
 

 Fick massa rabatt för att jag var klar med ett bonuskort så allt detta kostade
bara strax över hundra kronor, totalvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0