Envy

Har just mumsat i mig kvällsmat och håller på att packa väskan för några dagar i Stockholm. I morgon kväll tar jag tåget dit och hälsar på mina föräldrar för första gången sedan de flyttade. Ska bli jättemysigt att åka bort några dagar, lite som semester. När jag letade upp väskan jag packar i hittade jag min Gucci-parfym som jag fick i julklapp. Använde den under en längre tid för något år sedan men sen slutade den tillverkas så jag har använt andra efter det. Tog på mig lite av den nu och det är sjukt så många minnen som kommer fram av en doft. Ska verkligen ta vara på den här flaskan nu för sen finns den aldrig att få tag på mer.

En av de bäst doftande parfymerna ever


Kommentarer
Postat av: Johanna

när kommer du hem gosi? :) <3

2010-06-07 @ 20:38:58
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0