Feber

När jag vaknade i morse hade skyhög feber och så svullen hals att jag knappt kunde svälja. Jaha?! Så gick planerna att gå på mattehjälp och föresläsning på förmiddagen. Bara att gå tillbaka till sängen igen. Vaknade nyss av en kurrande mage. Lite har nog febern gått ner nu känns det som och det är ju tur. I morgon MÅSTE jag nämligen redovisa miljöarbetet, hoppas att jag har en röst då.

Blev sjukt sugen på muminkex igår och kom fram till att de nog inte finns att få tag på längre? synd



Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars lilla gumman! Hoppas att du har Ipren och sånt hemma - och att det inte är halsfluss igen! Lycka till i morgon!

2011-03-02 @ 17:01:53
Postat av: Emma

Uscha Hoppas att du kryar på dig Lisa! Hoppas att allting annat är bra med dig! :)Kram från Emma!

2011-03-02 @ 17:10:10
URL: http://emmatherezia.blogg.se/
Postat av: Michelle

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-08 @ 10:39:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0