Hurra!

Det har inte blivit så mycket bloggande här, men det är mest för att jag är i skolan hela tiden känns det som. I torsdags fick jag reda på att jag klarade, och till och med fick fyra, på min kurs i linjär algebra som jag tentade för några veckor sedan. Hurra! Så det har firats med bio i torsdags och lång kvällsfika igår. Känns riktigt skönt att jag faktiskt kan klara matten här om jag tokpluggar. Nu har jag och Cicci njutit av sovmogon och nu är det dags för frukost.

Har inte tagit några kort på länge heller, så här kommer två från pappas 50års-middag

där bjöds det på ostron


Kommentarer
Postat av: Anthony

Du är massa duktig! :)

<3

2011-04-02 @ 16:22:26
Postat av: Cicci

Lesbianlove <3

2011-04-02 @ 19:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0