Halsfluss

Det är väldigt jättesynd om mig nu. Vaknade upp med halsfluss, IGEN. Var tvungen att gå hem från skolan nu för det gick inte alls att hänga med när huvudet dunkade. Har ringt min vårdcentral men de tror inte på att det är halsfluss, eller så tror de att det är halsfluss men halsen kommer inte fatta det på tre dagar tydligen.. Skitsnack, den har fattat läget. Det är halsfluss. Men men, nu ska jag vila en stund och knapra på mitt hemliga penicillinföråd som råkade bli kvar från förra gången.

Bastukväll i måndags var kanske inte det skarpaste valet


Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh:/ krya på dig!

2010-09-15 @ 13:15:56
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Hilda

lisa! man får inte själv medicinera på pencelin!!!! sånt som som ökar resistensa batierier ju!

2010-09-17 @ 11:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0